måndag 23 januari 2012

Två bilder om dagen

I dag börjar jag jobba igen. Visserligen bara 25% de första veckorna.
Men jag känner mig själv.
Det blir inte så mycket fotat i vardagen så nu tänker jag utmana mig själv.
Två bilder om dagen!
Varje dag!
Också skriva lite kring fotona.
Fyra veckor tänkte jag börja med och sedan utvärdera resultatet :)

Så nu kör jag igång.
Dagens två bilder:



A ville ha färdigblandat kanelsocker.
"Det har minsan kusinerna och det är jättegott"
Så vi hjälptes åt att blanda och ställde sedan ströaren på hyllan i köket.
I fiskburken har jag thepåsar.

Det gick ju bra det här :)
Vi tar två till när vi ändå är i farten.



Oljade köksbordet.
Det svåraste är att inte ställa något där medan oljan torkar in.
Vårt kök är litet och vi använder bordet till mycket.
Hur mycket märker man när det inte går att använda :)

Nu ska jag åka på ljusbehandling och sedan blir det jobbet.
Önskar oss en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar