måndag 9 januari 2012

Hå hå ja ja...

Nu när jag har lärt mig att knäppa bilderna så de kommer åt rätt håll i bloggen så kvarstår problemet med rutigheten. Efter lite forskande så kan jag konstatera att det inte är jag som gör fel i alla fall.
Tydligen så ligger problemet i appen och den kan jag inte göra så mycket åt!

Jag har ju Psoriasis (på huden) och Psoriasisartrit (i lederna).
När jag blir så dålig att det inte räcker med att smörja med salvor får jag gå på ljusbehandling på sjukhuset. Tre gånger i veckan ca 10 veckor. Behandlingen hjälper jättebra och jag är så tacksam att få hjälp, men det kan kännas lite drygt att åka till sjukan, sola ett par minuter och sedan åka hem.
Nåväl, här klär jag av mig tre gånger i veckan...

För att sedan kliva in här...

En minut och nio sekunder solade jag i dag.

Önskar oss alla en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Kul att du kommit på vad problemet är! :)

    Måste vara jättedrygt att sitta och åka hela vägen för några få minuter men som sagt, om det hjälper så är det ju värt det! :D

    Hoppas du får en bra kväll!

    SvaraRadera