onsdag 18 januari 2012

Jag ser det snöar...

nä det regnar, nä det snöar...

Vilken konstig vinter vi har.
Skönt för mina leder att det inte är så kallt, men det blir ju så jädrans halt när det regnar!
När det är plussgrader får jag vårkänslor men jag vet ju att kylan och snön kommer.
Förr eller senare.

Har tagit mig i kragen och satt tänderna i både nya och gamla projekt.
Börjar känna igen mig själv och det är så roligt. Det märks att nya medicinen börjar göra verkan.
Har inte lika ont nu och jag börjar få tillbaka lite rörlighet i lederna.
Så nu är det bara uppåt och framåt som gäller :)

Ska gå upp till syster S på tisdagsträff nu.
Vi bor ju på samma gata, men det blir ändå inte så ofta vi träffas på vardagarna
om vi inte bestämmer en dag.

Önskar oss alla en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Jag kommer gärna ner någon dag, ska kolla när jag kan :)

    SvaraRadera