onsdag 25 januari 2012

Margit och Lotta

Måste bara visa upp kvällens radarpar innan jag går och lägger mig.
Fast först kommer lite släkten är värst :)
Det var min syster M som demonstrerade plasten i dag.
Min svägerska var värdinna som det så fint heter när man bjuder hem till party
och vi höll till hos svärmor.
Alla med? :)
Makens mormor, alltså svärmors mor Margit var också med.
Hon och svärmors hund Lotta är som ler och långhalm!

Lotta vill inte bli fotad, men jag smög till mig en bild i kväll.


Så synd att lottas ögon reflekteras och jag kan inte få bort det.
Tips någon?

Så upptäckte Lotta vad jag gjorde och det var färdigfotat :)

Jag blir så glad när jag ser töserna tillsammans.
De har så mycket glädje av varandra!

Nu är det hög tid att gå och sova.
Om ett par timmar ska jag upp och sjunga "Ja må han leva"
Håll en tumme att han blir glad för paketen.



Önskar oss alla en god natt!

2 kommentarer: