onsdag 25 januari 2012

Tårtkalas

Oj vad vi har fikat i dag!
P är mycket nöjd med dagen och är han det så är jag det :)
Princesstårta hade han beställt dagen till ära.
Snodde ihop den i en hast så locket låg inte så snyggt,
men god var den!



En cholkadtårta blev det också.



Och många koppar kaffe.
Den här fina Höganäs-servisen har jag fått av makens mormor Margit.


Inte så proffsigt att fota när jag fikat klart kanske.
Måste träna lite till tror jag :)

I morgon blir det jobb och några matcher ishockeyspel.
Vi fick ett sånt av svärmor och HGT i dag.
Grabbarna har spelat hela kvällen så de är rätt säkra på att de ska slå morsan i morgon.
Vi får väl hoppas att de gamla takterna sitter i.
Det var mååånga år sedan jag spelade sist.
Hoppas man kan vila sig i form :)

Önskar oss en god natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar