torsdag 12 januari 2012

Höga berg och djupa dalar....

Jösses vilken dag.
Tur jag tog den där rasten,
för sen har det varit allt annat än lågt blodtryck här hemma.

Det höjdes iofs först av en himla rolig "överaskning"
men sen....

Tur jag aldrig utbildade mig till fröken!
Trodde i min enfald att jag hade lätt att lära ut saker.
Big no no,,, inte till min yngste i alla fall.

Åsså lite mat och tvätt och ni vet hur det är.

Sen small det.
Jag orkar inte med dumma människor som sårar dem jag tycker om.
Jag kan inte ha respekt för idioter, det bara går inte.
Försökte hjälpa till med det jag kan nåt om en stund
men sen kan jag inte göra mer i dag.

Helst skulle jag vilja skrika och sparka en stund,
skriva en insändare till tidningen och ställa mig med plakat på stan.
Men jag tror jag sover på saken i stället.
Hoppas att jag vaknar med en vettig plan.

Önskar oss alla lugn och ro.




1 kommentar:

  1. Oj, vad är det som har hänt och vem är den dumma?? :/ Hoppas du sover gott! :) Kram

    SvaraRadera