torsdag 12 januari 2012

När man lyckas med det omöjliga.....

teknikens under.....
eller varför just jag?

Har lovat svärmor kurs på nya mobilen (hon har införskaffat en lika dan som jag har)
Så i går tog jag en kurs av tösen min (ja, vadå, vill ju  kunna impa lite)
Hittade en himla trevlig funktion,,, ta bort,,,,

Snajsigt värre, rent och snyggt blev det i min lur.
Passade på att,,, ta bort,,,
ett fotoalbum som på nåt vis (fråga inte hur) hamnat i mitt galleri och som jag inte använder.

Det fotoalbumet innehöll mina första (vet inte hur många och jag orkar inte kolla det nu) bloggbilder.
Så nu är det bara svarta rutor.
På många ställen.

Varför bilderna låg i ett webbalbum? Har ingen aning!
Varför måste man veta sånt här?
Ett borttaget webbalbum går inte att återskapa.
Gör om, gör rätt..

Tur man är sjukskriven,
för jag har lite bildgöra i morgon.

Önskar oss alla tålamod.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar