måndag 9 januari 2012

Julen varar fram till påska....

Har några julsaker kvar framme än.
Det är som svårt att packa undan dem i kartonger igen.
Gammelmormors julpynt.
Hon har varit så nära mig den här julen.
Som att hon suttit vid öppenspisen och mått gott.


Glastomten är ett fönsterhänge som fick hänga på spisen.


Älsklingstomten.


Julstaken som visar spår av många års användning.


På spisen står även mitt böneljus.
Det hittade jag på en sån där pärlplats som jag lovade att skriva om.
En tjej som stöper sina egna ljus, har överlägsen kundservice
och den snabbaste leverans jag varit med om!
 Kan verkligen rekomendera http://webshop.dlight.nu/?lang=sv !


Min bön :)

Gör mig tålmodig när jag oroar mig.
Gör mig lugn när jag står inför svårigheter.
Gör mig kärleksfull när hjärtat hårdnar.
Gör mig förlåtande när jag vill ha rätt.

Önskar oss alla en god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar