fredag 6 april 2012

Så var det de här med Påsken....

I ärlighetens namn så har jag inte ens tagit in påsklådan från förådet i år.
Med tanke på renoveringen som pågår så känndes det helt ok.
VART ska jag påskpynta när bord och bänkar är belamrade med guds bråte?
Fast lite trist är det allt att inte ha gamtuppen framme, å inget påskris,,,
jag som till och med sytt klart gula duken och skulle använda den i påsk.

Nåväl, det blir ju fler påskar tänkte jag med en suck.
Men min svärmor och Hgt, dom vet hur man glädjer en sonhustru :)



Inte så snyggt fotat, men som sagt, det finns inte en tom yta här hemma :)
I påsen fanns en massa gott...



Tack säger hela familjen :)
Titta gärna in här för att se bättre bild på de söta kycklingarna!

Nu är det slut på kafferasten och det är åter till slipdammet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar