söndag 11 mars 2012

Tårta och Biff

Paketen blev inslagna i lördags.
Vi låg lite efter i kalasandet.
Så det var både fyraårspaket och fyrtioårspaket som skulle med.



Vi blev bjudna på både paj och skitgod smörgåstårta!


Och till efterätt bland annat denna tårta.


Hon är duktig min svägerska :)


I dag medan tösen var på teater for grabbarna och jag till min mormor.
Men hon var så förkyld, så vi stod bara i hallen och surrande lite.
Hoppas hon kryar på sig fort, stackarn.
Så vi åkte vidare till min mamma för att spana in den nya familjemedlemmen där.
I give you "Biffen"!


Mamma envisas med att kalla honom Ludde, men för mig är och förblir han Biffen :)
Världens sötaste och charmigaste lilla lurv. Busig och lite bitig än, men har redan lärt sig
att sitta stilla på lilla rumpan när Zigge (mammas katt) äter sin mat.
Än är han bara 11 veckor. Å jag är mycket imponerad!

Nu är vår hemester slut för den här gången.
Det blir till att vakna när väckarklockan ringer i morgon.
Sånt gör mig en smula deppig.
Men tösen min fick mig på bättre humör nu i kväll.
Hittade dessa i telefonen nu när jag skulle föra över bilder.
Tar man självporträtt med morsans mobil, så äger morsan rättigheterna :)



Mitt lilla charmtroll :)

Önskar oss en god natt!






1 kommentar: