lördag 17 mars 2012

Bullrecept.

Kommer du ihåg att jag berättade om att det är ett gäng bullar på jäsning i min närhet?
Om inte kan du läsa om det här.

Nu har jag fått tillåtelse att dela med mig av det ena bullreceptet.
Det är skapat av min syster Malin och hennes Emil :)
Jag är så glad för deras skull!!

Malin skriver själv om sin jäsning.
Kika gärna in till henne och säg grattis :)

Det hör inte till vanligheten att jag är uppe åtta på en lördag,
men vad gör man inte för sina barn!
P ska iväg på pimpeltävling i dag.
Och tösen ska spela gitarr inne i stan.
Gitarrveckan har sin avslutningskonsert i dag och det är
gitarreleverna själva som spelar.
Maken är i grannskogen sedan flera timmar och skotar virke,
så det blir till att ligga i för att hålla tider och lämna rätt barn på rätt plats :)


Önskar oss alla en härlig lördag!

1 kommentar:

  1. Jag har en tävling på min blogg som jag tror att skulle passa dig =)
    Kom gärna förbi!

    Kram
    /Nellie

    http://sockertussen.blogspot.se/2012/03/vinn-en-whoopie-matta-macaron-matta.html

    SvaraRadera