fredag 16 mars 2012

Å nu blir det musik

Tösen spelar gitarr via kulturskolan.
Hon får en lektion i veckan på skolan och hon är även med i skolans gitarrorkester.
Jag är så glad att hon får den här möjligheten!
Bara det att få lära sig spela ett instrument är fantastiskt, men jag tror även
att det är utvecklande att sättas i nya miljöer och träffa nya människor med ett gemensamt intresse.

Den här veckan har kulturskolan girarrvecka.


Och i gårkväll var tösen och jag och lyssnade när de här herrarna lirade :)


JOHAN NORBERG gitarr & JONAS KNUTSSON saxofon.

Vilken upplevelse :)
Jag gick dit utan förväntningar. Visste inte ens vilka de var, hade inte hört dem förut.
Det var så bra!!

Tänkte dela med mig av ett smakprov.
Filmade med moblien, men jag duger inte till att få upp det klippet.
Ger det ett nytt försök när jag kommer hem.

Åker till Margit och hämtar en kökslampa nu.


Önskar oss en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar