måndag 12 mars 2012

Att mobilblogga

eller inte mobilblogga, det är frågan.

Hade i princip gett upp på mobilbloggandet.
Bilderna blir rutiga och det vill jag inte ha.
Men det är inte så roligt att sitta och föra över bilderna till datorn heller.
Så i dag när jag fick höra att det finns ett sätt att mobilblogga med bra bildkvalite
tänkte jag att jag ger det en chans till.

Nu har jag suttit en timme och endå inte fått upp mitt inlägg här på bloggen.

Tvärtrist!

Familjen har ätit dåligt med fil i helgen, så i dag har jag bakat
både fislimpa och råglimpa.
Det luktar nybakt i hela huset :)

Det har varit plussgrader och blåst bra i ett par dagar nu.
Och då tinar det bra.
Snart kan jag ta mig till torkvindan och hänga ut tvätten.
Längtar!!



Önskar oss alla en god natt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar