torsdag 6 september 2012

40 galgar och 2 gardinlängder.

I går blåste det ju så fasligt så det gick inte att få nåt gjort ute.
Passade på att pyssla lite inne i stället.
När vi möblerade om nu sist så fick maken och jag
baksidan av garderoberna som sovrumsvägg.

Har tänkt göra nåt åt den, men inte kommit mig för.
När jag var på Ikea och köpte galgar passade jag på att kolla in tyger.
69:- metern och jag behövde 5.
Strax bredvid hängde det gardiner för 99:-
Det borde ju funka lika bra!

Maken har ett egendesignat stilleben på sitt sängbord :)

Sådärja.
Uppe klart!

Färdig!!
Riktigt nöjd :)
Så var det bara att gå på andra sidan garderoben och byta galgar.
Jag har haft det en smula trångt där.

Så nu fick snygga trägalgarna flytta ut.
Och plastgalgar flytta in.
Så där ja :)

Trägalgarna ska få flytta in i ytterklädesgarderoberna i stället.
Så tar jag dom galgarna till pojkarnas garderob i stället.
Ombyte förnöjer :)
Önskar oss alla en härlig dag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar