söndag 9 december 2012

Upp med händerna, detta är ett rån!

Tänkte jag skulle visa lite bilder från dagens bak.
Receptet är ett släktarv, så det delar jag inte med mig av :)
 
Mormor kavlar, mamma gräddar och morfar övervakar proceduren :)
 
Jag skär bort överflöd och delar till kakor. En uppgift jag tar på största allvar!
 
Det är inte flugskit i kakorna, det är kardemumma :)
 
Det är trevligt att baka tillsammans!
Man hinner prata så bra när man står där man står.
Både roligt och sorgligt avhandlades i dag
och jag fick med mig något väldigt speciellt hem.
Något som jag uppskattar så väldigt, väldigt mycket :)
Ni ska få se, men inte i dag.
 
Också var det det där med fudgen.
Jag har inte glömt, bara inte kommit ihåg!
Här kommer ett litet smakprov så länge :)
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar