måndag 5 november 2012

Saker jag gör för mig själv....

Jag har letat ett tag...
men nu har jag hittat den igen.
Min inspiration :)
 
Den låg i ett skåp i skänken.
I en påse med pärlor jag glömt bort.
På ett litet kick var pärlorna förvandlade till ett par armband.
Härliga känsla!
 
Tillsammans med syster S och svägerskan har jag beställt hem
lite mer pysselsaker.
Längtar tills jag får sätta i gång!
 
Men så i kväll hittade jag en bit metalltråd...
och ett par pärlor fanns kvar sen armbanden.
Fort var det gjort...
 
Det blir ofta hjärtan när jag grejar.
Lite ojämna, stökiga och ruffa.
Och tre av nåt har jag gärna med när jag skapar åt mig själv.
Dels står "trean" för tro, hopp och kärlek.
Och naturligtvis för mina tre underbara ungar :)
 
Har inte bestämt vad jag ska använda hjärtat till, så det får hänga till sig lite här.
 
Välkommen tillbaka skaparlusten!
Jag har saknat dig.
 

Önskar oss alla en natt med framtidsdrömmar!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar