måndag 19 november 2012

Jag hjärtar dig!

Hela helgen har gått som i ett töcken.
Jag har haft så ont i ansiktet och i huvudet så det varit synd om mig.
Det har blivit som ett konstigt övertryck i min skalle av allt snor,
som gjort det näst intill omöjligt att ligga ner...
och är det tyst omkring mig så susar det så vackert i mina öron!
 
Har försökt att sova bort eländet, men det har inte funkat alls!
Sovit har jag gjort, en så där 15 timmar om dygnet.
Och dom vakna timmarna har spenderats i en fåtölj.
Sitta still är ju inte riktigt min sport,
så jag tog och pysslade lite lagom.
 
Sydde fast en massa pärlor på ett hjärta klippt ur en fleecefilt.
 
Sen sydde jag fast en baksida klippt ur samma filt.
 
Sen fyllde jag hjärtat med lite innehåll ur en av makens kuddar.
Tada!
 

Också måste jag ju prova lite olika varianter förstås...

Kan man inte göra det man vill
får man göra det man kan!
 
Önskar oss alla en snorfri natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar