onsdag 31 oktober 2012

Saker jag gör för små barn...

Klockan är efter midnatt och i dag är det ju Halloween.
Hade inte tänkt att bry mig om det i år.
Mina barn har inget speciellt inplanerat och det kändes mest meckigt
att dra fram pynt för en dag.
 
Men så fick jag veta att mina systersöner kommer hit
och då var jag faktiskt tvungen att pynta lite i alla fall :)
Man bara kan ju inte vara hos moster utan lite skoj på Halloween,,
dom vet ju hur det brukar gå till!
 
Den tomma skålen ska fyllas med lite godis i morgon, fast det bara är onsdag :)
 

Spindlar och spindelnät hör till!
 
A:s avgjutningar till tandställningen fick också vara med!
 
Å ett spöke av den trevligare sorten :)
 
Så nu ska här sovas ett par timmar eller åtta och sedan blir det till att planera
dagens spöklunch.
Tror att efterrätten får bli kattlåda, det brukar vara uppskattat :)
 
Önskar oss alla en fridfull natt!
 
 
 


1 kommentar: