tisdag 16 oktober 2012

När man får lön för mödan.

Ett besök hos Hem fina hem var min belöning när jag var klar med tältet!
Fler kaffekoppar skulle införskaffas.
Jag köpte ju två stycken sist jag var dit, men dom räcker inte till.
Nu har jag tio, och det ska väl räcka :)
 
Koppen finns även i gult och rosa.
 
Fotade en liten del av utbudet..








Jättetrevlig och hjälpsam personal.
Många olika stilar på tex ljuslyktor och riktigt bra priser!
Dessutom har de en hyfsad parkering och en kundtoalett :)
 
Åker dit igen för lite julklappsinköp framöver...
 
 


2 kommentarer:

  1. Fina koppar - är de goda också? ;-)
    Ser ut som en trevlig butik -men vart håller de hus nu förtiden? Har liksom tappat bort...

    Katarina i Liden

    SvaraRadera
  2. Butiken ligger i Johannedal (gamla folkets hus). Jag brukar passa på att svänga dit om jag ändå ska till Birsta, då blir det inte så långt :)
    Klicka på Hem fina hem i inlägget så kommer du till deras facebooksida!

    Kopparna är jättegoda att dricka ur! Och de håller kanonbra i diskmaskinen. En del koppar kan bli så sträva, det blir inte dom här :)

    Önskar dig en trevlig helg! / Linda

    SvaraRadera