onsdag 16 maj 2012

Världens stoltaste mamma!

Det finns säkert en hel del som vill slåss med mig om den titeln,
men i dag är den min :)

Tösen min gör ju en hel massa braiga saker mest hela tiden.
Och visst är jag stolt över alla mina barn!
De är trevliga, snälla, rättvisa, omhändertagande, ansvarstagande,
possitiva, modiga, hjälpsamma, kärleksfulla, ja jag skulle kunna fortsätta läge.

Men det värmer extra i ett modershjärta när också andra ser det jag ser i mina barn :)
I dagens dagblad är det en artikel om teateruppsättningen tösen är med i.
Och de pratar om henne och med henne!
Utan någon som helst teatererfarenhet (förutom den i generna)
axlar hon en roll med både repliker och sång!
Det är min tös det.
Henne har jag varit med och skapat.


Här kan du läsa om min Moa :)

Önskar oss alla en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar