onsdag 1 februari 2012

Birdy nam nam!

Det blev lite mat till fåglarna i dag.
P ska få hänga upp matstationen i morgon :)

Annars så har det varit en helt vanlig dag i dag.
Det var länge sedan jag hade en sådan så jag är helt slut!
Jobb, ljusbehandlig, handling, matlagning, läxläsning och kvällspromenad.
Det tog musten ur mig, men det gick.

Behövde två blider till i dag, hade inga på lager så jag tänkte att jag fotar maten...


Å ett till behövde jag, så jag ställde dit matstationen...


Då kom jägaren farandes och då blev det några bilder till!
Blir så full i skratt.


Mmm, gott!


Om jag sitter helt stilla så kommer dom snart flygandes!


Ska man behöva vänta länge till?

Nu är det tack och god natt för i morgon är det en helt vanlig dag till.

Önskar oss alla en rofylld natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar