fredag 31 augusti 2012

Ni pratar om att föda barn, men ni ska bara veta hur det känns när jag är förkyld!

Jag är förkyld.
Så förkyld att jag bara skulle vilja ligga i sängen och bli uppassad med the och mackor av mamma.
Synd bara att mina tre barn också är förkylda.
Och att jag är deras mamma...
 
Veckan har gått i ett rasande tempo.
Och det är ju bra, för jag behöver få upp farten igen.
Sommaren har gått åt till att vila mig i form.
Det funkar inte! :)
 
Tog med mig syster Malin till Hem Fina Hem i måndags.
Jag fyndade bland annat den här fina...
 


Köpte även två prickiga kaffekoppar som passar suveränt i maskinen
och är jättegoda att dricka ur!
Tror jag måste åka dit en sväng till och köpa på mig några fler :)
Handlar man för över 200:- får man just nu ett litet väggord på köpet!
Passade på att sätta upp mitt nu i kväll.
En lagom aktivitet i feberdimmorna :)
 
Bara att torka av kaklet...
 
Klistra upp och göra en kopp kaffe medan det sätter sig...
 
Och så var det färdigt!
 
I dagarna är det tänkt att både Syster Malin och svägerskan ska få sina barn.
Äntligen!
Som jag har längtat och väntat!!
Svägerskan går på övertid redan.
Har varit upp till henne två gånger för att skrämma ut bäsen, men än har det inte fungerat :)
Nåja, i dag blir det fullmåne,
och det brukar ju sätta fart på värkar och vattenavgång!
 
Önskar oss alla en frisk höst!
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar