måndag 6 augusti 2012

Det mesta regnar bort...

I fredags tog jag med mig grabbarna på bio.
Ett trevligt avbrott från regnet!
När vi kom hem gick åskan och tv:n blev utbytt mot yatzy.

I lördags var familjen till pappa och Y på grillfest.
Ett fyrtiotal släktingar samlades och gick frågeslinga,
badade, åt gott, fikade mumsigt, badade lite till, sjöng och skrattade.
Vi hade till och med tur med vädret.
Ett par skurar bara under hela eftermidagen :)
Tösen och pappa :)


Annars så borde vädret verkligen ta och skämmas!
Regnar det en droppe till så möglar jag!!
Hela dagen i dag har det åskat och regnat.
Och regnat och åskat.
Jomen just ja, sa jag att det regnade?
A och jag åkte på Ica strax innan stängning.
Där inne läckte det in vatten från taket på många ställen
och ute på parkeringen såg det ut så här...

Önskar oss en torr morgondag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar