söndag 22 juli 2012

Söndagsnöjen

Har försökt fixa lite i högen i veckan,
men lite räcker inte långt!
Ogräset frodas så jag måste på det igen.

Irisen har fått lite stöd i livet i alla fall.



Hostan har jag också hittat igen :)



I dag har jag och grabbarna varit på gårdsauktion.
Själv gjorde jag flera fina fynd,
men grabbarna blev lite besvikna.
De ville så gärna ropa in ett dragspel.
Det fanns tre stycken, men de gick för omkring en tusenlapp styck!


Svägerskan var också där med sina barn.
De yngsta lyckades jag få på bild,
och det allra yngsta ligger i magen till vänster :)



Kvällen tillbringade vi på bio,
såg Ice Age 4.
Riktigt trevligt.
Men smakar det så kostar det.
Två vuxna, två barn och lite att tugga på...
också en Big Boy-middag på det.
Det är betydligt billigare att gå på auktion :)

Nu ska jag försöka krya på min sommarförkylda kropp.
Det borde vara förbjudet att bli sjuk på sommaren!

Önskar oss alla en frisk start på den nya veckan!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar