tisdag 6 december 2011

November i några bilder...

Blogga verkar inte vara min prio ett, det är nog bara att konstatera!
Så nu tar vi November i ett sammandrag fast det redan blivit december :)

Hallen fick en expressmakeover.
Spackel och ett par lager färg.
Taklagning och färg där med.

Byrån fick ett par lager färg den med :)

Och fort var det gjort. Ljust och fräscht!

Stora blomlådan fick belysning.
Gör sig inte så bra på bild, men är riktigt mysigt!

HGT fyllde sextio och svägerskan och jag fixade tårtbuffe.
Riktigt uppskattat :)

Svägerskans regnbågstårta. Både snygg och god!!
För någon vecka sedan tog jag husmorssemester och åkte med mamma och hennes man
till Ullared. Julens mjuka klappar är nu inhandlade :)
Efter en natt i Göteborg var det så dags att köra hem igen.
Så tacksam att jag inte behövde köra.
All heder till mammas man som inte bara körde hela vägen ner och hem. Han knatade en hel dag med oss på Gekås och stod ut med mitt snarkande på nätterna :)
Lilltösen min har fyllt FJORTON!!
HUR gick det till?

Och är det kalas måste man ha tårta...
Det fixad töserna suveränt bra!

Sådär ja.
Välkommen December!
Nu blir det julpynt, bak och godis för hela slanten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar