torsdag 14 juni 2012

Uppdateringsdags!

Ser till att komma i kapp
med ett gäng bilder :)

Nationaldagen firades på vårt lilla torg.
Tösen och delar ur teateraensambeln sjöng
och jag fick fota min klocka och hennes kompis dammvippan :)





Skolavslutningen var efterlängtad av oss alla!
Försökte fota grabbarna innan de stack till skolan,
men det var lättare sagt än gjort!


Tösen och hennes dammvippekomps L
sjöng och spelade på högstadieavslutningen :)


Efter avslutningarna blev det examensfika hos svägerskan.
Det är en himla fin tradition att fira in sommaren i trevligt sällskap!
Jag fick fina blommor av några av barnen.


P hade tid att stå stilla en stund :)


Maken och jag fick ett par barnfria timmar mitt på dagen,
så då passade vi på,,
att åka och investera i en ny gräsklippare :)
En viking som är himla trevlig att klippa med!


Både tösen och P hade inplanerade saker på avslutningskvällen,
så A fick bestämma middag.
Det blev, inte helt otippat, pizza.


Annars då?
Det är bland annat dessa som upptagit min tid...


Också har jag förvandlat det här...









till det här...


Så, då är jag snart i kapp!
Men det här får räcka för i dag :)

Önskar oss alla en god natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar