söndag 3 juli 2011

Nu blir det bildbomb :)

Det har hänt lite sen sist. Till exempel så har...
Oliver flyttat hem till oss.

Kusin Ronja har tagit studenten. Hurra!

Syrenen har blommat helt gudomligt.

Maken fyllde år och jag bakade tårta.

!
Skolavslutning, det måste firas med tårta!

Vi åkte över högakustenbron....

För att vara med när syster gifte sig med sin J :)

Bröllop måste ha tårta :)

Midsommarafton. Bad med åskmoln som åskådare.

Midsommar måste ha sin tårta. Den gjorde inte jag utan pappas fru :)

Jag (med hjälp av maken) har börjat med stenpartiet.

Men vi passar på att bada också, man kan ju inte bara bära sten!


Så, det får vara allt för i dag.
Det ligger många och fina minnen i dessa ögonblicksbilder.
Jag är så tacksam
för allt jag får uppleva.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar