onsdag 18 maj 2011

Barnarbete och bloggskola.







Det blev en dag av en onsdag också. Både arbete på jobbet och i trädgården hanns med. I snigelfart för mig, tur man har barn som är på alerten. Pollenhistorian tar aldrig slut känns det som. Jag är helt ur gängorna,,, Så äldsta sonen klippte gräset medan den yngsta sonen tog upp ett lass maskrosor med nya upptagaren. Mycket fiffig uppfinning och väl värd den hundring den kostade. Hoppas att ungarna fortsätter att tycka att den är kul, så kanske jag slipper slita så hårt på den :) Nåväl,, nu ska här tränas på att få in flera bilder i ett inlägg, och de får gärna komma i rätt ording. Bloggskolor finns dom??


Hej och hå, vad illa det kan gå. Jag ville ha bilderna under varandra, men man kan tydligen inte få allt här i världen. Jag gillar inte bara blommor. Sten, murar och gamla byggnader ger mig massor av ideer. Tror ni jag trivdes i Galtström? :)

(Låter gamla texten ligga kvar även om nu bilderna ligger rätt efter mitt haveri)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar